Garantie & klachten
Welke garantie krijg ik op mijn aangekochte product?
Uiteraard doen we ons best om onze producten in goede conditie bij jou te bezorgen. Toch komt het weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt. Je kunt dan aanspraak maken op garantie. Hiervoor moet u het gebrek binnen twee maanden na de constatering hiervan bij ons melden via info@tantesus.nl of 013-8225834. Als het gebrek binnen de garantie valt, zorgen wij voor een kosteloze vervanging of reparatie van het product.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@tantesus.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur, klik hier voor meer informatie. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Koffieabonnement
Wat is een koffieabonnement bij Tante Sus?
Bij Tante Sus bieden we je een koffieabonnement aan waarmee je altijd vers gebrande koffie in huis hebt. Je kiest je favoriete koffie, de hoeveelheid en de leverfrequentie, en wij zorgen dat het op tijd bij je wordt bezorgd. Bovendien krijg je 5% korting op iedere levering!
Hoe kan ik een koffieabonnement afsluiten?
Het is eenvoudig! Ga naar onze website, kies je favoriete koffie en stel je abonnement in. Selecteer de hoeveelheid en hoe vaak je de koffie wilt ontvangen. Vervolgens vul je je gegevens in en we sturen de koffie direct naar je huis.
Welke betaalopties zijn er voor het koffieabonnement?
Wanneer je via onze webwinkel een abonnement bestelt, geef je toestemming voor een automatische incasso. We bieden hiervoor de volgende betaalmogelijkheden aan:creditcard, Google Pay, Shop Pay en PayPal.Wil je liever betalen met een andere betaalmethoden zoals iDEAL of Apple Pay? Stuur dan een e-mail naar info@tantesus.nl met je abonnementswensen. Wij registreren je abonnement handmatig en sturen je voor iedere levering een betaallink. Via deze link kun je eenvoudig betalen met iDEAL, Apple Pay en andere betaalopties.
Kan ik mijn koffieabonnement aanpassen?
Ja, je kunt je abonnement op elk moment aanpassen! Of het nu gaat om de hoeveelheid koffie, de frequentie van levering of het soort koffie, je kunt alles wijzigen. Klik hier voor toegang tot je abonnementen.
Welke verzendopties heb ik bij een koffieabonnement.
Bij koffieabonnementen worden dezelfde verzendopties aangeboden als bij eenmalige aankopen. Dit zijn onze verzendopties:
- Bij bestellingen vanaf €60,- is verzending gratis.
- Voor bestellingen onder de € 60,- betaal je € 4,95aan verzendkosten.
Als je bestelling bestaat uit 1 of 2 koffiezakken van 250 gram krijg je de optie voor verzending in een brievenbuspakket aangeboden, hiervoor betaal je € 3,95. - Is jouw adres binnen een straal van 10 kilometer van onze vestiging in Oisterwijk (5063CD)? Dan bezorgen wij op woensdagavond je bestelling gratis. Ook als je voor minder dan € 60,- bestelt.
Kan ik mij koffieabonnement ook afhalen?
Ja, dat kan. Bij het plaatsen van je eerste bestelling kan je een afhaallocatie kiezen.
Afhaallocaties:
Piet van Meintjeshoeve
Adres: Hoog Heukelom 11, Heukelom (NB)
Openingstijden
Donderdag: 9.30u - 17.30 uur
Zaterdag: 9.30-16.30 uur
Zuivelhoeve Berkel-Enschot
Adres: Koningsoord 95, Berkel-Enschot
Openingstijden
Dinsdag t/m zaterdag: 09:00 – 18:00 uur
Zondag: 12:00 – 17:00 uur
Je ontvangt van ons een bericht zodra je bestelling klaarligt. Doorgaans is dit de eerstvolgende werkdag.
Let op: de Piet van Meintjeshoeve is geopend op donderdag en zaterdag.
Wat gebeurt er als ik mijn abonnement wil pauzeren?
Geen probleem! Je kunt je abonnement tijdelijk pauzeren als je even geen koffie nodig hebt. De koffie wordt weer geleverd zodra je het abonnement hervat. Klik hier voor toegang tot je abonnement.
Hoe kan ik mijn koffieabonnement annuleren?
Als je wilt stoppen met je koffieabonnement, dan kan je deze eenvoudig annuleren. Klik hier voor toegang tot je abonnement. Als je hulp nodig hebt, neem dan gerust contact met ons op en we helpen je verder.
Wat als er een probleem is met mijn betaling?
Als er iets misgaat met je betaling, ontvang je een melding per e-mail. We raden je aan je betaalmethode te controleren en bij te werken. De volgende dag proberen we de betaling opnieuw uit te voeren. Als deze betaling mislukt wordt je abonnement automatisch gepauzeerd. Klik hier voor toegang tot je abonnement, om je betaalmethode bij bij te werken.
Kan ik de koffie zelf kiezen?
Ja! Je kunt kiezen uit een selectie van onze beste koffies, afhankelijk van je voorkeuren. Bestel eerst een proefpakket om jouw favoriete koffie te ontdekken.
Hoe vaak wordt mijn koffie geleverd?
Je bepaalt zelf hoe vaak je koffie wordt geleverd! Kies tussen levering elke 2 weken, 4 of 6 weken, afhankelijk van je verbruik. Je kan deze periode later zelf nog aanpassen, klik hier voor toegang tot je abonnement.
Is de koffie vers?
Ja! Onze koffie wordt altijd vers gebrand en direct naar jou verzonden, zodat je kunt genieten van de lekkerste smaak. Bij Tante Sus staat kwaliteit voorop!
Wat moet ik doen als ik een probleem heb met mijn bestelling?
Als er iets misgaat met je bestelling, kun je altijd contact met ons opnemen via info@tantesus.nl. We helpen je graag verder en zorgen dat het probleem snel opgelost wordt.