Garantie & klachten
Welke garantie krijg ik op mijn aangekochte product?
Uiteraard doen we ons best om onze producten in goede conditie bij jou te bezorgen. Toch komt het weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt. Je kunt dan aanspraak maken op garantie. Hiervoor moet u het gebrek binnen twee maanden na de constatering hiervan bij ons melden via info@tantesus.nl of 013-8225834. Als het gebrek binnen de garantie valt, zorgen wij voor een kosteloze vervanging of reparatie van het product.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@tantesus.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur, klik hier voor meer informatie. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.