Veelgestelde vragen

Bezorgen & afhalen

Wat is de levertijd?

Open tabblad

Je ontvangt je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen. Wij proberen elke bestelling binnen maximaal 2 werkdagen te versturen. Lukt dit niet? Dan laten we je dit weten. Zodra je pakket verzonden is, ontvang je een bericht van DPD met de verwachte bezorgtijd. Meestal ontvang je het pakket dan de volgende werkdag. Veranderen je plannen en ben je toch niet thuis? Dan kun je het moment of de plaats van de levering online eenvoudig aanpassen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket te laten bezorgen in een parcelshop. 

Wat zijn de verzendkosten?

Open tabblad

Bij bestellingen vanaf €50,- is verzending gratis. Voor bestellingen onder de € 50,- betaal je € 4,95aan verzendkosten. Is jouw adres binnen een straal van 10 kilometer van onze vestiging in Oisterwijk (5063CD)? Dan bezorgen wij op woensdagavond je bestelling gratis. Ook als je voor minder dan € 50,- bestelt.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Open tabblad

Ja, dat kan. Je kunt deze optie aanvinken bij het plaatsen van je bestelling. Afhalen kan elke donderdag tussen 17.00 uur en 19.00 uur en zaterdag tussen 9.30 uur en 16.30uur bij de Boerderijwinkel ‘Piet van Meintjes hoeve’ in Heukelom (vlakbij Oisterwijk). U ontvangt van ons een bericht zodra de bestelling klaar ligt. Vaak is dit het eerstvolgende afhaalmoment (donderdag of zaterdag).

Adres afhaallocatie:Piet van Meintjes Hoeve, Hoog Heukelom 11 in Heukelom (NB)

Hoe werkt de gratis bezorging binnen een straal van 10 kilometer?

Open tabblad

Is jouw adres binnen een straal van 10 kilometer van onze vestiging in Oisterwijk (5063 CD)? Dan bezorgen wij je bestelling gratis op woensdagavond tussen 18.00 en 21.30 uur. Je kunt deze optie kiezen bij het plaatsen van je bestelling. Het is helaas niet mogelijk om een specifiek tijdvak af te spreken. Bij deze optie leveren wij je bestelling op de eerstvolgende woensdag.

Ruilen & retour

Kan ik mijn product ruilen of retourneren?

Open tabblad

Ja, je kunt je product ruilen of retourneren binnen 14 kalenderdagen nadat deze bij je is bezorgd. Voorkoffie, thee en andere etenswaren geldt uiteraard dat je alleen een gesloten verpakking kunt ruilen of retourneren.

Hoe kan ik mijn product aanmelden voor retour of ruilen?

Open tabblad

Stuur een e-mail naar info@tantesus.nl waarin je aangeeft welk product je wilt retourneren of ruilen.  Als u het prettig vindt kunt u gebruik maken van het formulier voor herroeping, dit is niet verplicht.

Krijg ik mijn verzendkosten terug bij ruilen of retourneren?

Open tabblad

Ja, na aanmelding van je retour storten wij binnen 14 dagen het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug op je rekening, mits wij je retourzending hebben ontvangen. De kosten voor het retourneren van je bestelling naar ons zijn wel voor eigen rekening. 

Hoe stuur ik mijn product terug?

Open tabblad

Je kunt het product met de pakbon, voor zover mogelijk, in de originele staat en verpakking terugsturen naar Bim van der Kleistraat 32, 5063 CD Oisterwijk. Je kunt zelf een vervoerderkiezen. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening. Je kunt je bestelling eventueel ook zelf afleveren op dit adres. Bel ons dan van tevoren even op 013-8225834 om te zorgen dat er iemand aanwezig is. 

Wat kan ik niet retourneren?

Open tabblad

* Verbruiksartikelen(dus ook koffie &thee) waarvan de verpakking als is geopend.

* Ingewisselde tegoedbonnen.

Ik heb een beschadigd product of verpakking ontvangen. Wat nu?

Open tabblad

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@tantesus.nl of 013-8225834. Dan zoeken we samen naar de beste oplossing.

Wat als het geretourneerde product of verpakking beschadigd is?

Open tabblad

Als het product of de verpakking meer beschadigd is dan nodig om het product te proberen, dan kunnen we het bedrag dat het product minder waard is geworden in mindering brengen op het bedrag dat we aan je terugstorten. 

Betaalmogelijkheden

Uit welke betaalmethodes kan ik kiezen?

Open tabblad

Je kunt je bestelling opde volgende manieren betalen: Ideal, Bancontact, PayPal, Visa, MasterCard, AmericanExpress,Maestro, Apple Pay en Google Pay.

Garantie & klachten

Welke garantie krijg ik op mijn aangekochte product?

Open tabblad

Uiteraard doen we ons best om onze producten in goede conditie bij jou te bezorgen. Toch komt het weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt. Je kunt dan aanspraak maken op garantie. Hiervoor moet u het gebrek binnen twee maanden na de constatering hiervan bij ons melden via info@tantesus.nl of 013-8225834. Als het gebrek binnen de garantie valt, zorgen wij voor een kosteloze vervanging of reparatie van het product. 

Hoe kan ik een klacht indienen?

Open tabblad

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om een eventuele klacht eerst naar ons te mailen via info@tantesus.nl. Dan zoeken we samen naar oplossing. Is het niet naar tevredenheid opgelost? Dan kun je het geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via geschil melden. Als je klacht nog niet ergens anders in behandeling is, kun je deze ook melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr

Koffie & thee

Kan ik mijn koffie gemalen bestellen?

Open tabblad

Ja, dat kan. Voordat jede koffie in de winkelwagen plaatst krijg je de keuze uit de volgende opties.Op die manier heb je de juiste maalfijnheid die past bij jouw zetmethoden. Ga voor meer informatie naar 'Maalfijnheid & tips'

- koffiebonen

- gemalen voor espresso

- gemalen voor Aeropress

- gemalen voorfilterzetapparaat

- gemalen voor V60

- gemalen voor cafetiëre

- gemalen voor Chemex

Hoe weet ik welke koffieboon ik het beste kan bestellen voor mijn koffiemachine of zetmethode?

Open tabblad

De koffieboon is vooral een kwestie van smaak en dit ontdek je door te proeven. Als een koffie zeer geschikt is voor een bepaalde zetmethode of juist minder geschikt, dan lees je dit terug in de omschrijving van de koffie. Het is ook mogelijk om een proefpakket te bestellen. Mocht je graag persoonlijk advies wensen, bel of mail ons gerust.

Hoe vers is jullie koffie?

Open tabblad

De koffie die je van ons ontvangt is kort daarvoor gebrand. Dit is maximaal 4 weken. De branddatum vind je terug op de verpakking.

Hoe lang is koffie houdbaar?

Open tabblad

Koffie is minstens een jaar houdbaar. De koffie verliest gedurende dat jaar wel smaakaroma's. De koffie smaakt het beste vanaf 1 week tot 3 maanden ná de branddatum.

Hoe kan ik mijn koffie het beste bewaren?

Open tabblad

Wij verpakken onze koffie in zakken met een vacuüm ventiel waardoor uw koffie langer vers blijft. Na het openen van de verpakking kun je de koffie het beste bewaren in een afgesloten blik. Het koffieblik dat wij verkopen heeft een een-weg-ventiel. Dit beschermt je koffie tegen licht, vocht en warmte terwijl de natuurlijke gassenkunnen ontsnappen. Zo blijft je koffie langer zijn smaak behouden. Je kunt de koffie het beste op kamertemperatuur en niet in de koelkast of vriezer bewaren.

Hoe kan ik mijn thee het beste bewaren?

Open tabblad

Thee kun je het beste bewaren in een afgesloten verpakking op een droge plek en buiten bereik van daglicht. Onze theezakken en theeblikken zijn hiervoor geschikt.

Cadeaubon

Ik heb een cadeaubon ontvangen, hoe kan ik deze verzilveren?

Open tabblad

Op je cadeaubon staat een unieke code, deze voer je in bij het afrekenen om je bon te verzilveren.

Moet ik mijn cadeaubon in één keer besteden?

Open tabblad

Nee, het saldo van je cadeaubon hoef je niet in één keer te besteden, het resterende bedrag blijft openstaan.  

Hoe lang is mijn cadeaubon geldig?

Open tabblad

Je cadeaubon heeft geen vervaldatum.

Sluiten

Onze nieuwsbrief

Wil je elke maand leuke nieuwtjes, interessante weetjes en toffe aanbiedingen ontvangen in je mailbox? Meld je aan voor onze nieuwsbrief.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

Zoek

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg
Bestel nu